Esam izveidojuši rakstu sēriju, kur apskatām dažādu lielu uzņēmumu kultūras. Šoreiz ir pienākusi kārta ADP jeb Automatic Data Processing. ADP ir uzņēmums, kas nodarbojas ar cilvēkresursu kapitāla vadību. Gadu laikā ADP ir piesaistījuši vienu miljonu klientu visā pasaulē.
ADP ir kļuvis par būtisku atbalstu gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem. 2018 gadā ADP iekļuva Linkedin 50 pieprasītāko darbavietu topā. Uzzini, kādas ir šī uzņēmuma vērtības, kas palīdzējušas attīstīt tik veiksmīgu kompāniju.
ADP uzņēmuma kultūra
ADP ir definējuši vairākas lietas, kas svarīgas viņu uzņēmumam. To starpā ir godīgums, izcila līmeņa serviss, iedvesmojošas inovācijas, indivīda nozīmīgums, rezultāti un sociālā atbildība.
Ir skaidrs, ka šīs īpašības pieder pie tā, kas ir pozitīva uzņēmuma kultūra. Tāpēc skatāmies, vai šis viss patiešām ietilpst ADP kultūrā!
Godīgums
Kā to pasnieguši paši ADP – godīgums ir viss. Tiek augstu vērtētas attiecības, kas ir balstītas atklātībā. Tiek daudz laika veltīts tam, lai tiktu pieņemti pareizie lēmumi.
ADP apzinās uzticēšanos un paļāvību, ko saņem no saviem klientiem, sadarbības partneriem un investētājiem. Viņi paļaujas, ka ADP rīkosies saskaņā ar noteikumiem un likumdošanu. Klientiem tiek nodrošināta augstākā līmeņa datu aizsardzība.
Izcila līmeņa serviss
ADP ir ļoti būtiski sniegt saviem klientiem labāko iespējamo servisu. Tiek apzināta klientu ietekme. Veiksmīga sadarbība ar klientiem ir tas, kas palīdz uzņēmumam augt un attīstīties, un virzīties tikai un vienīgi uz priekšu.
ADP vienmēr domā soli uz priekšu. Iespējams, tieši tas ir viens no iemesliem, kādēļ starp ADP klientiem atradīsi tādus, kuri sadarbojas ar ADP vairāk nekā 25 gadus.
Iedvesmojošas inovācijas
Viena no šī uzņēmuma vērtībām ir aizvien jaunas inovācijas – jauni un labāki veidi, kā sadarboties ar klientiem un palīdzēt viņu uzņēmumiem. ADP ir radījuši “Inovāciju laboratoriju”, kur strādā vairāk nekā 100 cilvēku.
“Inovāciju laboratorija” ir veidota tā, lai noritētu veiksmīga un efektīva ideju apmaiņa, tiktu veicināts radošums un produktivitāte. ADP ir izveidojuši veselu industriju un ir apņēmības pilni turpināt realizēt jaunas idejas.
Indivīda nozīmīgums
ADP svarīgs ir katrs klients. Ne tikai katrs klients – bet gan ikviens sabiedrības partneris, ik katra saskarsme starp ADP un klientiem.ADP novērtē un ciena savu sadarbības partneru, klietnu un biznesa partneru dažādību.
Tajā pašā laikā netiek aizmirsts arī par savējiem: darbiniekiem. Tiek veicināts veselīgs darba un privātās dzīves balanss – vairums darbinieku strādā 8 vai mazāk stundas dienā. 1129 ADP darbinieki ir novērtējuši savus līderus ar A+ vērtējumu. Tāpat darbinieki ir apmierināti ar savu atalgojumu un bonusiem.
Mērķēti uz rezultātiem
Vēl viena lieta, ko ADP tur augstā vērtē, ir gūtie rezultāti. Darbiniekiem jābūt mērķtiecīgiem un apņēmīgiem, lai tiktu sasniegti vēlamie rezultāti.
Darbinieki tiek iedrošināti uzņemties atbildību un arī zināmu risku, tomēr tajā pašā laikā saglabājot drošsirdību. Nav jābaidās no tā, ka reizi pa reizei atgadās kāda neveiksme – tā ir daļa no panākumu gūšanas.
Sociālā atbildība
ADP silti tic tam, ka ir ne tikai jāņem, bet arī jādod pretī. Darbinieki tiek iedvesmoti un atbalstīti darbos, kas palīdz un uzlabo sabiedrības dzīvi. ADP ir izstrādājuši programmas, kas iedrošina cilvēkus brīvprātīgajam darbam: sniedzot citiem savu laiku, zināšanas vai pieredzi.
ADP uzskata, ka potenciāla realizēšana ir pamats viņu pašu uzņēmumam, kā arī labs ieguldījums sabiedrībā un pasaules ekonomikā.
Ja tevi interesē, kāda ir ne tikai ADP uzņēmuma kultūra, bet arī kāda tā ir citās lielās un veiksmīgās kompānijās, iesakām izlasīt par IBM un Ford Motor uzņēmumu kultūrām.