Reklāma ir visu pasaules uzņēmumu pamats, tāpēc parūpēties par pareizu reklāmas izstrādi un noformējumu ir īpaši svarīga. Ir daudz reklāmas veidu, un daži no tiem aizsākās jau rūpniecības laikmetā. Jau tolaik cilvēki saprata, cik svarīgi ir izmantot trāpīgas frāzes un attēlus, lai piesaistītu pircēju uzmanību. Gadi nāk un iet, viss mainās un šobrīd aktuālas ir LED reklāmas.
Patiesībā jau mūsdienās nemaz tik daudz kas nav mainījies, izņemot kvalitāti un iespējas, kas pieejamas uzņēmumiem. Viens no visvairāk izmantotajiem reklāmas veidiem ir LED ekrānu izmantošana.
Tāpēc šajā rakstā mēs apskatīsimies iemeslus, kāpēc LED reklāmas šobrīd ir ļoti aktuālas un kā tās izmantot savā labā.
LED ekrāni – viena reklāma dažādās vietās
Ja tu vēl nezini, kas ir LED reklāmas, tad to mēs tūliņ iesākumā paskaidrosim. LED reklāma ir mūsdienīgs elektroniskās reklāmas plašsaziņas līdzeklis, kas attēlo jūsu statisku vai uz video balstītu reklāmu ar izgaismotu augstas izšķirtspējas grafiku. Vienkāršākiem vārdiem sakot – tās ir reklāmas uz LED ekrāniem, kurus iespējams izvietot veikalos, galerijās, pieturās u.c. publiskās vietās.
Šim reklāmas veidam ir daudzveidīgas priekšrocības, ko apskatīsim nākošajā raksta sadaļā. Taču pirms tam vēlamies izcelt to, kāpēc LED ekrāni ir tik lietderīgi. Tos var izmantot multimediju reklāmas veidošanai uz jebkura veida virsmas. Uz LED ekrāniem balstītie displeji piedāvā precīzu kontroles un interaktivitātes līmeni, jo reklāmas saturu var straumēt ar bezvadu interneta tehnoloģiju.
Vienīgais ierobežojums LED displeju tehnoloģijas izmantošanā ir iztēle. Mūsdienās saturu var plaši personalizēt, lai izveidotu mērķtiecīgu kampaņu tieši jūsu uzņēmuma labā.
Vairākus LED reklāmas ekrānus var savienot tīklā, lai nodrošinātu sinhronizētu vai koordinētu izvadīšanu, ko programmē līdzīgi kā parastā datorā. Līdz ar to viena un tā pati reklāma var atrasties, darboties vairākās dažādās vietās.
Iemesli izvēlēties LED ekrānus sava uzņēmuma reklāmai
LED reklāmu izmantošana varētu būt labākais lēmums, kādu esat pieņēmis sava uzņēmuma labā. Par to, kāpēc, lasiet tālāk šajā sadaļā, kur esam uzskaitījuši LED ekrānu galvenās priekšrocības.
Radošs veids, kā nodot vēstījumu
Salīdzinot ar statiskajiem reklāmas stendiem, kuros tiek rādīti tikai attēli un citi grafiskie materiāli, LED reklāmas ekrāni ir daudz interesantāki. Tie uzreiz sniedz potenciālu izveidot radošas reklāmas, kas pievērš garāmgājēju uzmanību.
Uz LED ekrāniem var kombinēt tekstus, audio, video un attēlus jebkādos veidos. To var darīt izmantojot viskrāsainākos un mirgojošos formātus. Ko vien sirds vēlas! Galu galā animētu reklāmu izmantošana ir izdevīgāka uzņēmumam, jo tās atstāj paliekošu iespaidu auditorijas prātā.
Daudzpusīgs reklāmu izvietojums
Agrāk, izmantojot žurnālus un laikrakstus, reklāmas stendus, TV vai radio, vienmēr priekšā bija kādi ierobežojumi. Pārsvarā jau par to, cik daudz satura varēja ietilpināt paredzētajā telpā vai laika nogrieznī. Lai pēc iespējas labāk izmantotu piedāvāto, daudziem uzņēmumiem nācās iztukšot reklāmas līdz pašiem pamatiem, atstājot tajās tikai svarīgāko informāciju.
Protams, ka rezultātā tas ievērojami samazināja reklāmu ietekmi. Līdz ar to LED ekrāni ir loģiskā, modernā izvēle. Tie sniedz lielisku iespēju reklāmas pagarināt, taču interesantā un saistošā veidā. LED reklāmu neierobežo ne vieta, ne laiks. Var pievienot tik daudz informācijas, cik vēlaties, un vienkārši sakārtot to saprotamā formātā, kuru var atskaņot tik ilgi, cik vēlaties.
Ilgmūžība un izturība
Atšķirībā no reklāmas stenda, kas ar laiku var izbalēt vai pat tikt saplēsts vējā, vai avīzes, kas tiks izmestas, tiklīdz izlasītas, LED displeji ir paredzēti palikšanai. Saturs, ko esat izvēlējies uz tiem attēlot, ir paliekošā, drošā formātā. Tas nozīmē, ka tā kvalitāte nepasliktinās, un to var pat uzglabāt turpmākai atkārtotai izmantošanai, neveidojot neko no jauna.
Nav arī svarīgi tas, cik slikti varētu būt laikapstākļi – ekrāni turpinās atskaņot reklāmas un ziņojumus jebkuras vētras laikā. Kamēr vien ir elektrība, var būt drošs, ka reklāma turpinās rādīties.
Ilgtermiņā izdevīga cenas ziņā
Salīdzinot ar tradicionālajiem reklāmas displejiem (kas jau agrāk eksistēja, taču patērēja milzīgu elektroenerģijas daudzumu), mūsdienu LED displeji ir ekonomiskāki, jo tiem ir mazāks enerģijas patēriņš.
Ekrāni var būt augstas izšķirtspējas, kas uzreiz liek domāt par lielām izmaksām. Taču LED ekrāni ir ļoti optimizēti, lai attēlotu kvalitatīvu saturu, nepatērējot pārāk daudz enerģijas.
LED reklāmas ir grūti ignorēt
Un galu galā nav taču nemaz iespējams nepavērst savu skatienu LED reklāmas displeja virzienā. Tie ir grūti ignorējami vārdu vislabākajā nozīmē – nevar paiet garām krāsainam, mirgojošam un reizem pat interaktīvam LED ekrānam.
Tātad savā ziņā, izmantojot šāda veida reklāmas taktiku, tiek efektīvi iegūti jauni klienti, kuri var ātri vien atcerēties par reklāmā redzēto zīmolu.
Kādas LED reklāmas veidot
Nolēmām vēl arī padomāt par veidiem, kādas tad reklāmas var un vajag veidot uz LED ekrāniem. Te apkopotas mūsu galvenās atziņas.
Vienkāršība ir labas reklāmas atslēga
LED ekrāni lieliski piesaista uzmanību, taču jums ir tikai dažas sekundes, lai radītu nepieciešamo iespaidu. Uzstādiet īsu un kodolīgu vēstījumu un pārliecinieties par to, ka tas ir viegli salasāms no attāluma. Vienkāršība šajā ziņā ir veiksmes atslēga.
Jāizmanto pamanāmas krāsas
LED ekrāni ir zināmi ar spilgtām, uzmanību piesaistošām krāsām, tāpēc izmantojiet tās savā labā. Izvēlieties košas un uzmanību piesaistošas krāsas, lai jūsu vēstījums izceltos.
Dinamisks saturs
Vel jāatzīmē, ka LED ekrāni ir lieliski piemēroti dinamisku, kustīgu reklāmu veidošanai. Tāpēc noteikti izmantojiet animāciju vai video, lai vēstījumam piešķirtu kustīgumu. Tas uzreiz būs daudz interesantāk, turklāt tad vienmēr gribās apskatīties ar ko tad reklāma beigsies.
Laba, populāra lokācija
Kur atradīsies jūsu LED ekrāns? Par to uzreiz ir vērts padomāt. Ja tas atrodas intensīvas satiksmes zonā, vēlaties pārliecināties par to, ka jūsu vēstījums ir viegli salasāms no attāluma un ātri piesaista uzmanību. Ja tas atrodas mierīgākā vietā, jums var būt vairāk laika, lai nodotu detalizētāku vēstījumu.
Veidot zīmola atpazīstamību
Neatkarīgi no tā, vai reklamējat produktu vai pakalpojumu, ir svarīgi saglabāt zīmola atpazīstamību visās reklāmās. Izmantojiet vienādas krāsas, fontus un attēlus, lai radītu vienotu un atpazīstamu vēstījumu.
Izmēģināt un uzlabot
Kad LED reklāma ir uzstādīta un darbojas, pārbaudiet to un pēc vajadzības pielāgojiet. Pievērsiet uzmanību tam, kā cilvēki reaģē uz jūsu vēstījumu, un pēc vajadzības veiciet izmaiņas, lai nodrošinātu, ka tā ir pēc iespējas efektīvāka.
LED reklāmas ir jaunais veids, kā nodot sabiedrībai savu vēstījumu. Tas ir moderns, ātrs un efektīvs.
Mēs ceram, ka šis raksts jums bija interesants!
Ieskaties arī citos mūsu rakstos, kas saistīti ar reklāmu, piemēram, ColorWood Latvia – koka kastes un stendi reklāmai.