Laboratorijas uzņēmuma Open AI čata istaba.

Interneta čata istabas jau ir sens koncepts, bet čata istaba, kurā saņem atbildes no robota, ir inovācija. Par to, ko sagaidīt no uzņēmuma Open AI čata istabas, uzzini šajā rakstā.

Ideja par mākslīgo intelektu jau pastāv no 19. gadsimta , kad apvārsnī parādījās daudzi zinātniskās fantastikas grāmatu autori. Bet mūsdienas mākslīgais intelekts vairs nav tikai grāmatās un to pierāda Laboratorijas uzņēmuma Open AI izveidotā čata istaba – Chat GPT.

Kas ir Chat GPT čats?

Uzņēmums AI Open atvērtais čats – Chat GPT (Generative Pre-training Transformer) ir saruna, kurā var piedalīties ikviens, kurš vēlas. To parasti veic tiešsaistē, izmantojot tērzēšanas platformu vai ziņojumapmaiņas lietotni. Čats brīvi piedāvā tā lietotājam runāt par jebkuru tēmu.

Uz AI Open čata sistēmu var skatīties kā uz asistentu. Tomēr čats nav reāla persona, bet gan datorprogramma, kas paredzēta, lai palīdzētu lietotājiem radīt cilvēkam līdzīgu tekstu, pamatojoties uz saņemto ievadi. Čats nav apveltīts ar personīgo pieredzi vai jūtām, bet gan radīts, lai sniegtu informāciju un atbildētu uz jautājumiem pēc iespējas labāk.

Čata izveidotāji ir apmācījuši modeli ar nosaukumu ChatGPT, kas mijiedarbojas sarunvalodas veidā. Dialoga formāts ļauj atbildēt uz papildu jautājumiem, atzīt savas kļūdas, apstrīdēt nepareizus pieņēmumus un noraidīt nepiemērotus pieprasījumus. Čats ir apmācīts sekot programmētāju  veidotai instrukcijai un sniegt detalizētu atbildi.

Par Open AI uzņēmumu.

Laboratorijas uzņēmums OpenAI ir uz zinātni un tehnoloģijām balstīta organizācija, kuras mērķis ir padarīt zinātni par mākslīgo intelektu un tā lietojumprogrammām pieejamas ikvienam. OpenAI, ko 2015. gadā dibināja uzņēmēji un pētnieki, tostarp Elons Musks un Sems Altmans, tika dibināts, lai veicinātu zinātni par mākslīgo intelektu un tā potenciālu.

Uzņēmums veic pētījumus dažādās jomās, tostarp mašīnmācīšanās, robotikas un ekonomikas jomā, un ir vērsts uz AI tehnoloģiju izstrādi, ko var izmantot plašam lietojumu klāstam,

Mākslīgais intelekts

Lai saprastu, kas slēpjas “AI Chat” vēderā, no sākuma ir jārunā par mākslīgo intelektu jeb MI. Mākslīgais intelekts ir konkrēta tehnoloģija, mašīna vai datorsistēma, kas spēj veikt uzdevumus, kas parasti prasītu cilvēka inteliģenci. Piemēram, problēmu risināšana un lēmumu pieņemšana. Ir dažādi mākslīgā intelekta veidi. Daži ir tādi, kas paredzēti konkrētu uzdevumu veikšanai, un vispārēji, kas ir izstrādāti, lai veiktu jebkuru intelektuālu uzdevumu, ko cilvēks var izdarīt.

Populārākie MI produkti

Mēs ikdienā neapzināmies, cik ļoti paļaujamies uz tehnoloģijām. Ierīces prot mums atgādināt par notikumiem, parādīt ceļus, kad esam apmaldījušies. Bieži vien šīs mums apkārt ierastās tehnoloģijas balstās uz MI principiem. Populārākie no tām ir :

Virtuālie asisteni. Viss, kas paredzēts, lai atbildētu uz mūsu jautājumiem, palīdzētu veiktu uzdevumus un sniegtu informāciju. Kā piemērus var minēt Apple Siri, Amazon Alexa un Google palīgu.

Čatboti. Daudzi uzņēmumi izmanto tērzēšanas robotus, lai mijiedarbotos ar klientiem un sniegtu palīdzību vai atbalstu. Šie tērzēšanas roboti izmanto dabiskās valodas apstrādi, lai saprastu lietotāju vaicājumus un atbildētu uz tiem.

Autonomie transportlīdzekļi. Tie ir transportlīdzekļi, kas ir aprīkoti ar sensoriem un AI algoritmiem, kas ļauj tiem pārvietoties un braukt bez cilvēka iejaukšanās. Kā piemērus var minēt pašbraucošas automašīnas un dronus.

Rūpnieciskā automatizācija. MI tiek izmantots, lai automatizētu daudzus uzdevumus ražošanā, tostarp kvalitātes kontroli un apkopi.

Veselības aprūpe. MI tiek izmantots veselības aprūpē, lai uzlabotu diagnostiku, ārstēšanas plānošanu un pacientu uzraudzību.

Personalizācijas un ieteikumu sistēmas. Daudzi tiešsaistes mazumtirgotāji un satura nodrošinātāji izmanto AI algoritmus, lai ieteiktu produktus vai saturu lietotājiem, pamatojoties uz viņu iepriekšējiem pirkumiem vai preferencēm.

Cerams, ka Jums patika un noderēja šis raksts. Ja interesējaties par tehnoloģiju firmām, tad Jums noderēs mūsu raksts Accenture uzņēmuma kultūra.

Leave a Comment