Stanley – pārlaicīgs cauri laikam

Stanley ražo ilgtspējīgus traukus, un savā nozarē ir vieni no līderiem. Šajā rakstā uzzini par zīmola vēsturi un vērtībām.

Lai gan varētu šķist, ka runas par dabas aizsardzību un produktu ilgtspējību ir pēdējo gadu aktuālais temats, Stanley šāds tālredzīgums piemita jau pirms vairāk nekā 100 gadiem.

Zīmols nodarbojas ar ilgtspējīgu trauku, tostarp dažādu pudeļu un ēdienu termosu ražošanu. Jau iepriekš esam apskatījuši iemeslus, kādēļ ikvienam vajadzētu ieviest savā dzīvē ilgtspējīgu ūdens pudeli.

Šajā rakstā iepazīsti zīmola vēsturi un galvenās vērtības, kas ļāvušas Stanley kļūt par uzticamu sabiedroto dabas draugiem visā pasaulē.

Vēsture

Zīmola vēsture aizsākās visai sen – 1913. gadā. Amerikāņu fiziķis Viljams Stenlijs savā mūžā bija izstrādājis 129 patentus, un viens no tiem bija īpaša tērauda pudele, kurā bija iestrādāta vakuuma izolācija. Lai gan vien trīs gadus pēc šī izgudrojuma Viljams Stenlijs devās mūžībā, sniega bumba bija iekustināta. Zīmols turpināja savu ceļu, aizvien attīstoties un paplašinot savu produktu klāstu.

Mūsdienās Stanley darbojas vairāk nekā 100 darbinieku, un viņu produktus var iegādāties vairākās pasaules daļās, tostarp Latvijā.

Vērtības

Lai uzņēmums būtu spēcīgs un attīstītos, ir svarīgi definēt vērtības, kas veido kopēju redzējumu un pamatu zem kājām. Stanley iestājas par planētas saudzēšanu, saiknes veidošanu ar dabu un atbalstu sabiedrībai.

Planētas saudzēšana

Stanley termoss daba ilgtspējība

Visiem uzņēmumiem, kuri ražo ilgtspējīgus produktus, ir kas kopīgs – rūpes par apkārtējo vidi. Arī Stanley nav izņēmums, un īpaši uzsver savas darbības un plānus, lai būtu dabai draudzīgs zīmols. Stanley ir uzstādījuši augstus standartus, lai izrādītu savu atbildību par apkārtējo vidi. Ciešā sadarbībā ar rūpnīcām, Stanley ­cenšas pēc iespējas mazāk patērēt enerģijas resursus. Kā to pozicionē pats uzņēmums – stāsts nav tikai par produktiem, bet arī par veidu, kā tie tiek ražoti.

2021. gadā Stanley pārtrauca izmantot plastmasas iepakojumus produktu piegādāšanas procesā. Tā vietā produkti vairs netiek iesaiņoti vai arī tiek iesaiņoti papīrā. Tas varētu šķist kā neliels solis, tomēr tas ļāva izvairīties no 77 tonnu plastmasas izmantošanas gadā.  

Atšķirībā no daudziem uzņēmumiem, kuru precēm ir pāris gadu garantija, Stanley ir izcils piemērs. Stanley produktiem ir mūža garantija, pateicoties tam, cik izturīgi un ilgtspējīgi materiāli tiek izmantoti ražošanas procesā. Turklāt aizvien vairāk produktu tiek ražoti no pārstrādātiem materiāliem. Piemēram, Iceflow™ krūzes izolācijai izmantota otrreizēji pārstrādāta plastmasa no okeāna. Līdz 2025. gadam uzņēmums vēlas vismaz 50% no produktiem ražot no pārstrādāta nerūsējoša tērauda – materiāla, kas ir šī zīmola pamatā. PMI Worldwide mājaslapā atrodams Stanley 2023. gada pārskats.

Saikne ar dabu

daba kempings draugi pie dabas stanley

Tieši daba bija viens no aspektiem, kas iedvesmoja zīmolu radīt savus produktus. Likumsakarīgi viens no uzņēmuma mērķiem ir panākt, lai cilvēki vairāk laika pavadītu dabā. Viņi sniedz saviem klientiem produktus, kas ir droši pret triecieniem, izturīgi un ilgu laiku saglabā aukstos dzērienus vēsus, bet karstos – karstus. Viņu produktu klāstā ir termokrūzes, ēdienu termosi, ēst gatavošanas komplekti un trauki, kas speciāli paredzēti lietošanai dabā.

Pienācīgi sagatavojoties, cilvēkiem ir visas ērtības mesties piedzīvojumos un stiprināt savu saikni ar dabu. Stanley ir kļuvis par zīmolu, kas ir lielisks sabiedrotais cilvēkiem, kuru vilina piedzīvojumi, pārgājieni un ceļojumi. Tāpat tiek domāts par dabas aizsardzību. Stanley iegulda 1% no saviem neto ienākumiem dabas aizsardzībā un ilgtspējībā un vienlīdzīgā iespējā piekļūt dabai.

Atbalsts sabiedrībai

mediķi atbalsts stanley

Stanley apzinās to, ka ir spējīgi dažādos veidos palīdzēt cilvēkiem. 2022. gadā Stanley atbalstīja vairāk nekā 200 organizācijas visā pasaulē – gan ar naudas un produktu ziedojumiem, gan mārketinga kampaņām. Tāpat tiek palīdzēts ar savu laiku un ieguldīto darbu. 2022. gadā Stanley darbinieki veica brīvprātīgo darbu 1500 stundu apmērā. Tika atbalstīti pansionāti, dabas rezervāti, skolas un citas nozares.

Lai spētu paveikt vēl vairāk, Stanley ir atraduši domubiedrus – dažādas organizācijas, ar kurām sadarboties. Starp tām ir No Kid Hungry (ASV), SOS Amazonia (Brazīlijā), SOS Mata Atlantica (Brazīlijā). Viņus vieno kopējs mērķis uzlabot kā sabiedrību, tā apkārtējo vidi.

Ja vēlies uzzināt vairāk par šo zīmolu, noskaidro, kā viņiem izdevās radīt labāko termosu paraugu pasaulē.

Leave a Comment